Діагностичні роботи І Семестр 4 клас
Робота підсумкового оцінювання ( І семестр) з української
мови. 4 клас.
ПІ учня
____________________________________
Дата
_____________________________________
1. Текст – це..
А) речення,
пов’язані між собою за змістом;
Б) розповідні,
питальні, спонукальні речення;
В) окремі
слова.
2. З яких частин складається текст?
А) основна
частина, зачин, кінцівка;
Б) кінцівка,
зачин, основна частина;
В) зачин,
основна частина, кінцівка.
3. З поданих слів
склади і запиши речення, підкресли головні та другорядні члени речення.
Поле, у, долині, при, прозорий, б’ється,
джерельце.
________________________________________________________
________________________________________________________
4. Познач
речення з однорідними членами. Підкресли їх.
а) Завітай, ясне сонечко, у моє
віконечко.
б) Пригріває сонечко землю, радіє
вона.
в) Сонечко бавиться, виграє яскравим своїм промінням.
5.
В кінці кожного речення постав
потрібний розділовий знак . Слова, що в дужках,
запиши у формі звертання.
-
Що ти, (донечка), шепочеш _____ (___________________)
І чому це ти не спиш _____
-
Я, (матуся), спати хочу, (___________________)
Але треба вивчить вірш ____
6. Текст, в якому є твердження,
доказ, висновок – це
А) текст – розповідь;
Б) текст – опис;
В) текст – міркування.
7.
Визнач тип тексту.
Їжак – нічний
хижак. Він невеликих розмірів. Їсть жуків, дощових черв’яків, жаб, ящірок,
ягоди, жолуді, груші, яблука.
У випадку
небезпеки їжак згортається у клубок. На
спині в нього голки, а мордочка і живіт вкриті звичайним хутром.
А) міркування; Б) опис; В) розповідь.
8. Підкресли головні члени речення.
Встанови зв'язок слів у реченні.
Вербичка шелестить жовтим листям.
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
9. До слова «герой» добери антонім.
а) сміливець
б) героїзм
в) боягуз
10. У якому рядку слово «спить»
вжито в переносному значенні?
а) дитина спить
б) дуб спить
в) матуся спить
11. До поданих слів добери
спільнокореневі слова.
Тепло, земля.
________________________________________________________________________________________________________________________________
12. Розбери слова за будовою.
Підводний, хмаринка, лісник.
Самооцінювання
Завдання для мене були:
Мені було дуже легко
Мені була потрібна допомога
вчителя
Мені було дуже важко
Діагностична
робота з ЯДС. 4 клас. I семестр
П.І.:______________________________________ Дата_____________
1. Вправа «Що зайве?» . Підкресли.
• Небо, Місяць, вода, зорі, пісок, карта.
• Камінь, одяг, іграшки, меблі.
• Вовк, лисиця, форель, чашка, комар.
2. Підкресли природні матеріали:
дерево, каміння, штучна шкіра, пластмаса, пісок, глина, поролон, гума, нафта, вовна, цемент,
скло, фарфор
3. З’єднай стрілками назву теплового поясу Землі з
особливостями падіння сонячних променів на його поверхню.
Холодний пояс Сонячні промені падають майже прямовисно протягом року
Тропічний пояс Сонячні
промені лише ковзають по поверхні
Помірний пояс Сонячні промені падають з деяким нахилом
4. Продовж речення
Прилад для орієнтування на
місцевості ______________________
Температуру повітря вимірюємо ______________________
Довжину предмета, відрізка вимірюємо
________________________
Коло будуємо
______________________
5. Україна розташована у … .
А) Західній півкулі б) Східній півкулі
Назви країни,
з якими межує Україна(7).
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які моря омивають Україну
_____________________________________________
Які гори гори є в Україні і де вони розташовані?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які природні зони виділяють у межах
України і де вони розташовані?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Що створюють для збереження
рослинного і тваринного світу? ________________________________________________________________________
Наведи приклади
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Що означає бути справжнім громадянином України? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Що відзначаємо в ці дати?
28 червня
__________________________________________________
24 серпня
__________________________________________________
14 жовтня
__________________________________________________
Знайди
відповідності
- портрети славетних творців української
держави та їх імена.
1.
Василь Вірастюк 2.Тарас Шевченко 3. Леся Українка
4.Михайло Грушевський 5.Богдан
Хмельницький
Назви пам’ятки природи і культури:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
9. Підкресли обов'язки
дитини:
Сумлінно навчатися;
виконувати домашні завдання; відпочивати;
допомагати рідним, виконуючи посильну роботу; поважати батьків, друзів та
оточуючих; піклуватися про здоров’я; повноцінно
харчуватися; дотримуватись режиму харчування; висловлювати власні думки; дотримуватися правил поведінки
в школі; отримувати інформацію; здобувати освіту; розвивати
таланти та здібності; шанувати
державні символи України.
10.Підкресли
з поданих першочергові потреби:
комп’ютер, житло, велосипед,їжа, черевики, одяг, книга,
повітря, поїздка на море…
11. Підкресли
місця,
безпечних для розваг на вулиці.
Будівельний майданчик, дитячий
майданчик, парк, біля дороги, біля річки, сквер, біля трансформаторної будки,
біля поїздів.
12.Ситуація.Ти прямуєш уздовж дороги, по якій проїжджають машини. Раптом
біля тебе зупиняється автомобіль й незнайомі люди пропонують підвезти тебе.Твої дії:
________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Які можливі наслідки?_____________________________________________________
Коментар вчителя _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Діагностична робота ( І семестр) з літературного читання. 4 клас.
ПІ учня ____________________________________
Дата
_____________________________________
оповіді про виникнення Всесвіту і людей, про чудеса світу, подвиги
богів, царів та героїв |
невеликий за обсягом прозовий твір, у якому зображувалась одна подія з
життя одного, або двох персонажів |
Міф
поетична оповідь про історичну
подію, дива природи, подвиги незвичайних
людей, котра сприймається як достовірна
|
Легенда
2.Як звали велетня
з легенди про Карпати?
А) Сулун
Б) Силун В)
Силач
3. Як називалась
легенда в якій князь запровадив високі податки для селян?
А) Як виникли Карпати Б) Зозулині черевички
В) Замкова гора в Мукачеві
4. Розпізнай героїв міфів:
Ра величезний
змій, що уособлює морок і зло
Апоп бог сонця
Тот бог мудрості
5. Чому місто
назвали Мукачевим?
А) Там вирощували пшеницю для борошна
Б) Було розташовано біля річки Мука
В) Люди зазнали багато мук і страждань в цьому місці
6. Вислів «скринька Пандори» означає: ____________________________________________________________________
7.
Що здивувало квітку у віршику Ліни Костенко "Здивовані квіти" ?
А) зорі чомусь колючі
Б) вчора було ще влітку, а сьогодні вже восени!
В) налякані їжачки
8. Встанови відповідність між назвою твору та його автором.
1) Галина Малик А) "Дядько Дощ"
2) Дмитро Павличко Б) "Непоспіхом,наспівуючи
Баха"
3)
Анатолій Костецький В) "Дощик"
4) Дмитро Малишко Г) "У сузір'ї Гончих Псів"
5) Григорій Фалькович Ґ) "Хто що бачить?
9. Казка — це...
а)
невеликий народний або літературний розповідний твір повчального характеру,
який у прихованій формі доводить цінності життя;
б)
стародавня оповідь, що відображає уявлення давніх людей про створення світу;
в)
народний або літературний твір про вигадані, часто фантастичні події.
10. Які шлюбні подарунки
принесли юнаки Ан Ран Дю?
а)
яблуко, дзеркало, верблюд;
б)
яблуко, тигр, дзеркало;
в)
груша, верблюд, дзеркало.
11. Що за свою ріпу отримав бідняк від короля?
а) три
тисячі золотих монет;
б)
стільки срібла, скільки важила ріпа;
в)
нічого.
12. Хто за наказом Володаря мав стати його
наступником у казці “Кам’яний горішок”?
а) той,
хто з’їсть горішок;
б) той,
хто розіб’є горішок;
в) той,
хто викине горішок.
Самооцінювання
Завдання для мене були:
ü Мені
було дуже легко
ü Мені була
потрібна допомога вчителя
ü Мені
було дуже важко
Немає коментарів:
Дописати коментар