Дистанційне навчання


Діагностичні роботи І Семестр 4 клас

Робота підсумкового оцінювання ( І семестр) з української мови. 4 клас.

    ПІ учня ____________________________________

    Дата  _____________________________________

                                                                                     

 

 

1. Текст – це..

    А) речення, пов’язані між собою за змістом;

    Б) розповідні, питальні, спонукальні речення;

    В) окремі слова.

 

2.  З яких частин складається текст?

     А) основна частина, зачин, кінцівка;

     Б) кінцівка, зачин, основна частина;

     В) зачин, основна частина, кінцівка.

 

3.  З поданих слів склади і запиши речення, підкресли головні та другорядні члени речення.
Поле, у, долині, при, прозорий, б’ється, джерельце.

________________________________________________________

  ________________________________________________________

 

4. Познач речення з однорідними членами. Підкресли їх.

    а) Завітай, ясне сонечко, у моє віконечко.

    б) Пригріває сонечко землю, радіє вона.

    в) Сонечко бавиться, виграє яскравим своїм промінням.

 

5В кінці кожного речення постав потрібний розділовий знак . Слова, що в  дужках, запиши  у формі звертання.    

-        Що ти, (донечка), шепочеш _____  (___________________)

     І чому це ти не спиш _____

-        Я, (матуся), спати хочу, (___________________)

                    Але треба вивчить вірш ____

 

 6. Текст, в якому є твердження, доказ, висновок – це

А) текст – розповідь;

Б) текст – опис;

В) текст – міркування.

 

 7. Визнач тип тексту.

     Їжак – нічний хижак. Він невеликих розмірів. Їсть жуків, дощових черв’яків, жаб, ящірок, ягоди, жолуді, груші, яблука.

     У випадку небезпеки їжак  згортається у клубок. На спині в нього голки, а мордочка і живіт вкриті звичайним хутром.

 

А) міркування;               Б) опис;                             В) розповідь.

 

  8. Підкресли головні члени речення. Встанови зв'язок слів у реченні.

Вербичка шелестить жовтим листям.

_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________
_______________________________________________________________

 

 

9. До слова «герой» добери антонім.

а) сміливець

б) героїзм

в) боягуз

 

10. У якому рядку слово «спить» вжито в переносному значенні?

а) дитина спить

б) дуб спить

в) матуся спить

 

 

11. До поданих слів добери спільнокореневі слова.

Тепло, земля.

________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Розбери слова за будовою.

 

Підводний,   хмаринка,    лісник. 

Самооцінювання

Завдання для мене були:

         Мені було дуже легко

         Мені була потрібна допомога вчителя

         Мені було дуже важко



Діагностична робота з ЯДС. 4 клас. I семестр

              П.І.:______________________________________                Дата_____________ 

1. Вправа  «Що зайве?» . Підкресли.

• Небо, Місяць, вода, зорі, пісок, карта.
• Камінь, одяг, іграшки, меблі.
• Вовк, лисиця, форель, чашка, комар.

2. Підкресли природні матеріали:

дерево, каміння, штучна шкіра, пластмаса,  пісок, глина, поролон, гума,  нафта, вовна, цемент, скло, фарфор

3. З’єднай стрілками назву теплового поясу Землі з особливостями падіння сонячних променів на його поверхню.

Холодний пояс          Сонячні промені падають майже прямовисно протягом року

Тропічний пояс         Сонячні промені лише ковзають по поверхні

Помірний пояс          Сонячні промені падають з деяким нахилом

4. Продовж речення

Прилад для орієнтування на місцевості   ______________________

Температуру повітря  вимірюємо  ______________________

Довжину предмета, відрізка вимірюємо ________________________

Коло   будуємо   ______________________

            5.  Україна розташована у …  .

               А) Західній півкулі                            б) Східній півкулі

Назви країни, з якими межує Україна(7).

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Які моря омивають Україну _____________________________________________

Які гори гори є в Україні і де вони розташовані?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Які природні зони виділяють у межах України і де вони розташовані?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Що створюють для збереження рослинного і тваринного світу? ________________________________________________________________________

Наведи приклади ________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Що означає бути справжнім громадянином України? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Що відзначаємо в ці дати?

28 червня __________________________________________________

24 серпня __________________________________________________

14 жовтня __________________________________________________

  Знайди відповідності -  портрети славетних творців української держави та їх імена.

1. Василь Вірастюк    2.Тарас  Шевченко 3. Леся Українка 

 4.Михайло Грушевський   5.Богдан  Хмельницький                                                                                                                          

Назви  пам’ятки природи і культури: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9. Підкресли  обов'язки дитини:

Сумлінно навчатися; виконувати домашні завдання;  відпочивати; допомагати рідним, виконуючи посильну роботу; поважати батьків, друзів та оточуючих; піклуватися про здоров’я; повноцінно харчуватися; дотримуватись режиму харчування; висловлювати власні думки; дотримуватися правил поведінки в школі; отримувати інформацію; здобувати освіту; розвивати таланти та здібності; шанувати державні символи України.

10.Підкресли  з поданих першочергові потреби:

комп’ютер, житло, велосипед,їжа, черевики, одяг, книга, повітря, поїздка на море

 

11. Підкресли місця, безпечних для розваг на вулиці.

Будівельний майданчик, дитячий майданчик, парк, біля дороги, біля річки, сквер, біля трансформаторної будки, біля поїздів.

12.Ситуація.Ти прямуєш уздовж дороги, по якій проїжджають машини. Раптом біля тебе зупиняється автомобіль й незнайомі люди пропонують підвезти тебе.Твої дії:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Які можливі наслідки?_____________________________________________________

 

Коментар вчителя _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Діагностична робота ( І семестр) з літературного читання. 4 клас.

ПІ учня ____________________________________

Дата  _____________________________________

 

 

оповіді про виникнення Всесвіту і людей, про чудеса світу, подвиги богів, царів та героїв

1.Обери правильне визначення міфу та легенди:

       

невеликий за обсягом прозовий твір, у якому зображувалась одна подія з життя одного, або двох персонажів

       

         Міф

 

поетична оповідь про історичну подію,  дива природи, подвиги незвичайних людей, котра сприймається як достовірна

 

 


      Легенда  

2.Як звали велетня з легенди про Карпати?

А) Сулун                 Б) Силун                   В) Силач

 

3. Як називалась легенда в якій князь запровадив високі податки для селян?

А) Як виникли Карпати          Б) Зозулині черевички        

В) Замкова гора в Мукачеві

 

4. Розпізнай героїв міфів:

Ра                                  величезний змій, що уособлює морок і зло

Апоп                             бог сонця

Тот                                бог мудрості

 

5. Чому місто назвали Мукачевим?

А) Там вирощували пшеницю для борошна

Б) Було розташовано біля річки Мука

В) Люди зазнали багато мук і страждань в цьому місці

 

6. Вислів «скринька Пандори» означає: ____________________________________________________________________

7. Що здивувало квітку у віршику Ліни Костенко "Здивовані квіти" ?

 А) зорі чомусь колючі                     

 Б) вчора було ще влітку, а сьогодні вже восени!

   В) налякані їжачки

8. Встанови відповідність між назвою твору та його автором.

      1) Галина Малик                                          А) "Дядько Дощ"

       2) Дмитро Павличко                                   Б) "Непоспіхом,наспівуючи Баха"

      3) Анатолій Костецький                            В) "Дощик"

      4) Дмитро Малишко                                   Г)  сузір'ї Гончих Псів"          

      5) Григорій Фалькович                              Ґ) "Хто що бачить?

 

9. Казка — це...

а) невеликий народний або літературний розповідний твір повчального характеру, який у прихованій формі доводить цінності життя;

б) стародавня оповідь, що відображає уявлення давніх людей про створення світу;  

в) народний або літературний твір про вигадані, часто фантастичні події.

  

10. Які шлюбні подарунки принесли юнаки Ан Ран Дю?

а) яблуко, дзеркало, верблюд;

б) яблуко, тигр, дзеркало;

в) груша, верблюд, дзеркало.

 

11. Що за свою ріпу отримав бідняк від короля?

а) три тисячі золотих монет;

б) стільки срібла, скільки важила ріпа;

в) нічого.

 

12. Хто за наказом Володаря мав стати його наступником у казці “Кам’яний горішок”?

а) той, хто з’їсть горішок;

б) той, хто розіб’є горішок;

в) той, хто викине горішок.

 

 

 

Самооцінювання

Завдання для мене були:

ü  Мені було дуже легко

ü  Мені була потрібна допомога вчителя

ü  Мені було дуже важко

 



 














ТЕКСТИ ДЛЯ ЧИТАННЯ

Прийшов Наум — пора братися за ум

Колись навчання у школi розпочиналось не у вереснi, а у груднi. Мiй хрещений розповiв, як його вiдправляли до школи.
Напередоднi Наума, себто 13 грудня, батько перевiдав навчителя, а такими здебiльшого були церковнi дячки, щоб той прийняв «сина в науку». Домовилися i про оплату. Вона регулювалась умовою, визначеною звичаєвим правом: за науку сина чи дочки потрiбно було забезпечити вчителя дровами на зиму, обдарувати салом чи ковбасами на рiздвянi святки, допомагати в роботах пiд час жнив.
Увечерi, як i годилося в таких випадках, прийшов хрещений батько з букварем. Посеред хати поставили пiсну дiжу, прикриту кожухом. Взявши ножицi i проказавши: «Батюшка Наум, виведи синка на ум»), зробив пострижини. Волосся зiбрали в хустинку i поклали пiд подушку, бо «Прийшов Наум, то пора братися за ум».
Допоки господиня поралася бiля печi, доварюючи пшонянку, крещений тим бавом, присiвши на покутi, завчав з похресником кiлька лiтер. Нарештi горщик з кашею присусiдився на столi. Це було за обов’язок почастувати юного «кашоїда» (так називали першакiв, оскiльки в народi не випадково казали про тих, хто не освоїв азiв: «Ти ще мало кашi з’їв»).
Почастувавшись обрядовою стравою, накликаний батько проказав кiлька влучних прислiв'їв з пророком науки: «Я не знаю нi «аз», нi «буки» прийде Наум i змусить до науки», «Казав Наум — бери все на ум» чи «Батько Наум наведе на ум». На цьому й розiйшлися.
Вранцi син з батьком йшли до церкви, де панотець читав над головою Євангелiю. Коли поверталися додому, мати подавала на снiданок лише кашу. Пiсля цього школяр ставав навколiшки, молився вголос, а ненька благословляла його iконою. Потiм витягували посвячену вербову галузку, i батько тричi символiчно стьобав нею сина, приказуючи: «Святою вербицею, якою Христа зустрiчали, виряджаємо тебе, щоб тобi, синку, добре наука давалася!».
Школярик брав у руки обгорнутий новим рушничком горщик з кашею, а батько могорич, i вирушали до школи. Зайшовши спочатку до дякової свiтлицi, уклiнно вiталися:
«Доброго дня, пане дяче! Оце i є мiй учень, казав батько, - то прошу вас, аби ви навчали його ума-розуму!».
Доки старшi частувалися, майбутньому школяревi годилося стояти при божницi, скоса поглядаючи на в’язанку рiзок, як про «Божу науку». Потiм дяк улаштовував символiчний iспит i наостанок казав: «Якщо дiтлах буде слухняним та чемним, то Наум поставить на ум. А коли нi — є для цього допомiжний засiб», — i вказував пальцем на куток, де стояли рiзки.
На цьому й розходилися. Батько йшов до церкви, ставив свiчку перед iконою покровителя, нашiптуючи: «Святому на пошану, а моєму синові на розум».
- Тату, - звернувсь я до хрещеного, - я не хочу такої науки, коли в кутку стоять рiзки.
- Та то чисто символiчно робили так, — усмiхаючись, вiдповiв хрещений. - Вас, дiтей, треба якось i нацкати. Скажу тобi так: жодного разу нi мене, нi моїх однокашникiв не стьобали вони. Але в церковно-приходнiй школi за чотири роки ми здобували освiту, ака вартує вашим сьомим класам...
Нехай i вартує, подумав сам про себе, але й ми не ликом шитi. Ось тiльки хотiлося б, аби навчальний рiк був коротшим. Але то вже не мого розуму справа.
                                                                       Василь Скуратівський

ІНТЕРАКТИВНІ ПОДОРОЖІ І ВИСТАВКИ
https://ukrainewow.com (Ukraine Wow)
https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/ (подорож українськими музеями просто неба)
https://khanenkomuseum.kiev.ua/uk/pro-musey/virtualnyi-tur (прогулянка музеєм Ханенків)
https://britishmuseum.withgoogle.com (екскурсія Британським музеєм)
https://artsandculture.google.com (художні колекції з усього світу)
https://www.staatsoperlive.com (Віденська опера)
https://www.metopera.org (Метрополітен)
https://www.facebook.com/frankotheatre/ (трансляції вистав театру Франка)
https://wisecow.com.ua (лекції з культури, історії, журналістики)
https://imagecomics.com/comics/read-first-issues (добірка коміксів)
ЯК ПРАЦЮВАТИ В ГУГЛКЛАСІ.



















Немає коментарів:

Дописати коментар