Завдання на час карантину
11 січня 2021
(понеділок)
Українська мова
Тема: «Поняття про числівник як частину мови»
https://www.youtube.com/watch?v=9aEo5BivqO4
Завдання слід
виконувати лише ті,які пропонуються в ході презентації. Ті,які вказані в кінці –
домашнє завдання, робити НЕ слід!
Літературне читання
Тема: «Володимир
Сосюра. Як не любить той край…»
Подивись цікаве
відео з якого ти дізнаєшся про життя і творчість нашого земляка Володимира
Сосюри.
https://www.youtube.com/watch?v=Lg7NRtO7WzU
Вивчити напам’ять вірш «Як не любить той край».
Чекаю на відео з
декламуванням вірша.
Математика
Тема: «Площа. Порівняння плоских геометричних фігур за
площею. Одиниці вимірювання площі. Вимірювання площі палеткою»
https://www.youtube.com/watch?v=DUb-qlLhFiU
16
жовтня( п’ятниця)
Українська мова
Тема: «Іменник як самостійна частина мови. Іменники –
синоніми, іменники - антоніми».
Мовна розминка.
Прочитайте слова.
Вставте пропущені букви.
З..ма,
бурул..ка ,гі..я, зам..тіль.
На які питання відповідають слова?
Назвіть слово, у якому найменше звуків.
Поділіть для переносу слова гілля, бурульки.
Доберіть синоніми до слова заметіль.
Складіть речення з одним із слів, живописно малюючи красу
зимової природи.
Випишіть слова, які вважаєте іменниками, Чому вирішили, що слова
: повага, любов, щедрість, доброта, злість, сум –
іменники, адже це не назви конкретних предметів.
Що називають виділені
іменники?
Висновок:
Іменники можуть називати
конкретні предмети, явища , які людина пізнає з допомогою органів чуття (
предмети, речі, люди, тварини).
Завдання.
Прочитайте.
Випишіть парами антоніми.
Доброта,
юність, багатство, тепло, здоров’я, злість, холод, старість, бідність.
Складіть і запишіть різні спонукальні речення зі словом
радість.
Поясніть значення слова коса, використовуючи
словник.
Математика
Тема: «Нумерація шестицифрових чисел. Читання і запис
шестицифрових чисел».
Природознавство
Тема: «Як оргієнуватися на місцевості за допомогою компаса"
Любі дітки! Дуже чекаю на ваші малюнки сьогодні
"Моя родина у вишиванці".
18 травня (Понеділок)
Літературне читання
Тема: «Леся Мовчун «Загадки-добавлянки»».
Виразно читати
с.182-183.
Математика
Тема: «Множення і ділення трицифрових чисел. Закони та
властивості множення і ділення. Задачі на кратне порівняння двох добутків».
Сторінка 172 №99,100,104,105.
15 травня (П’ятниця)
Математика
Тема: «Письмове додавання і віднімання двоцифрових і трицифрових
чисел. Рівняння,в яких один із компонентів є числовим виразом».
Сторінка 169 №79,80,85,86.
Я у світі
Тема: «Ми всі різні. Що не край,то свій звичай».
Опрацювати с.114-119.
За бажанням, зробити повідомлення на
тему «Традиції моєї родини».
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
14 травня (Четвер)
Літературне читання
Тема: «Тамара Коломієць «Чоловічки»».
Виразно читати с.
182.
Російська мова
Тема: «Читаємо мовчки. Переказуємо прочитане»
Виконати вправу
325(усно), 326,327,329.
13 травня (Середа)
Літературне читання
Тема: «Андрій М’ястківський «Слухала
Лисичка Солов’я»».
Вивчити вірш напам’ять(с.180) та на діслати відео у Вайбер.
Українська мова
Тема: «Написання НЕ з дієсловами»
Виконати вправу
441(усно), 442,443. Вивчити правило на сторінці 176.
Математика
Тема: «Письмове додавання і віднімання двоцифрових і
трицифрових чисел(з переходом через розряд). Периметр прямокутника ».
Сторінка 168 №69,71,74,76,77.
08 травня (П'ятниця)
Любі дітки! Ваше завдання на сьогодні творче. Пропоную вам долучитися до шкільної акції. Умови шукайте в повідомленні у вайбері. Чекаю на ваші роботи!
06 травня (Середа)
Літературне читання
Тема: «Микола Носов «Як
Незнайко складав вірші»».
Виразно читати с.
175-179, дати усно відповіді на питання с.179.
Українська мова
Тема: «Урок розвитку зв’язного мовлення»
Написати твір на
тему «Мої улюблені весняні квіти».
Математика
Тема: «Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Задачі
на різницеве порівняння».
Сторінка 162 №22,23,25,,27,29,30.
Природознавство
Тема: «Як попереджувати захворювання органів чуття».
Опрацювати с.165-167.
Дати усно відповіді на запитання с. 167
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
05 травня (Вівторок)
Літературне читання
Тема: «Анатолій Костецький «Дивна
звичка»».
Виразно читати с.
174-175, дати усно відповіді на питання с.175.
Українська мова
Тема: «Дієслова завершеної і незавершеної дії»
Виконати вправу 427,428,429,430.
Математика
Тема: «Усне додавання і віднімання трицифрових чисел».
Сторінка 160 №.12,13,14,16,17,20.
Природознавство
Тема: «Про що повідомляють органи чуття».
Опрацювати с.163-164.
Виконати завдання в
робочому зошиті с. 60-61.
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
04 травня (Понеділок)
Літературне читання
Тема: «Вступ до розділу «Візьму
перо і спробую.» Анатолій Костецький «Імена»».
Виразно читати с.
172-173, дати усно відповіді на питання с.173.
Українська мова
Тема: «Розрізнення часових форм дієслів»
Виконати вправу 423,424,425,426.
Математика
Тема: «Повторення нумерації трицифрових чисел. Задачі на
збільшення(зменшення) числа на кілька одиниць».
Сторінка 159
№1,2,3,4,5,6,7,8,10.
29 квітня (Середа)
Літературне читання
Тема: « «Як співає соловейко?»
За Борисом Комаром. «Дивосвіт,дивосвіт» Любов Забашта».
Виразно читати с.
170, дати усно відповіді на питання с.170.
Українська мова
Тема: «Змінювання дієслів за часами»
Виконати вправу 419(опрацювати
правило), 420,421,422(1)
Математика
Тема: «Контрольна робота №8».
Виконати роботу на
ОКРЕМОМУ подвійному аркуші.
Контрольна робота № 8
I варіант
1.Розв'язати задачу.
16 учнів принесли до класної бібліотеки
по 2 книжки, а кілька — учнів по 3 книжки. Усього учні принесли 71 книжки. Скільки учнів принесли по 3
книжки?
2.Розв'язати
приклади.
60:12 548 -329
480:6 257 + 699
84 : 3 800 : 8 + 100 •3
16 • 4 0• 11+1• 8
3.Знайти:
1/4 від 1 год; 1/2 від 1 м.
Знайти число, якщо його 1/5 дорівнює 15
4.
Завдання
Накреслити відрізок, якщо 1/5 його
довжини становить 20 мм.
Природознавство
Тема: «Яке значення має шкіра».
Опрацювати с.160-162.
Дати усно відповіді на с. 162.
Виконати завдання
1,2,3 с.60 в робочому зошиті.
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
28 квітня (Вівторок)
Літературне читання
Тема: «Марія Познанська «Співай,соловейко»».
Виразно читати с.
169, дати усно відповіді на питання с.169.
Українська мова
Тема: «Перевірна робота. Списування.»
Виконати роботу на
подвійному аркуші. Списати.
Математика
Тема: «Повторення та закріплення знань про частини.
Розв’язування складених задач».
С.156 №.1023,1024,1025,1026,1029,1030.
Природознавство
Тема: «Яке значення має кровообіг.»
Опрацювати
с.157-159. Дати усно відповіді на с. 159, виміряти частоту пульсу.
Виконати с.59 в
робочому зошиті.
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
27 квітня (Понеділок)
Літературне читання
Тема: «Микола Сингаївський «На
врожай»».
Виразно читати с.
168, дати усно відповіді на питання с.168,вивчити прислів’я на с.168.
Українська мова
Тема: «Повторення вивченого про дієслово»
С.165 виконати
вправи 413,414,415,416,417.
Математика
Тема: «Повторення та закріплення знань про частини. Розв’язування
складених задач».
С.154
№1014,1015,1016,1017,1018,1020,1021.
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
Тема: «Урок позакласного читання.
Весну-красну зустрічаємо».
Читати та
преказувати текст.
Ще зовсім
недавно важко було сонечку пробитися промінням крізь хмари. Вони волохаті,
неначе брудні, нависають над землею, а ми поглядаємо на небо, питаємо:
— Коли ж ти, сонечко любе, розтопиш весь сніг і сріблясті
ручайки полинуть у річки, в яри?
Та ось повертаєшся з школи і мружиш очі від яскравого світла. Сонце вже
бавиться. Ще не припікає як слід, а тільки лагідно доторкається до обличчя.
Це ж березень місяць прийшов — перший місяць весни! А чи ж розвісили ви
шпаківні? Десь уже мчать до нас з далеких країв заклопотані, веселі шпаки. їм
треба хатину, щоб вивести своїх діток. Спочатку з'являться самці, а через
кілька днів і їхні подруги — самички. Так само прилітають по черзі й жайворонки
та зяблики. Теж наші перші весняні гості.
Жайворонки поселяються на ланах, на таловинах. Зяблики в лісах, гайках, парках,
садах. Незабаром ми почуємо їхні гучні, веселі, весняні пісні. А які чисті
голоси в пташок!
На ще вогких пагорках, на схилах, зацвіли наші перші весняні квіти —
мати-й-мачуха. В неї квітки яскраво-жовті, ніби краплини вранішнього сонця.
З-під торішнього листя соромливо виставить свою фіолетову квітку волохатий сон.
Щоб не боятися нічного холоду, сон надів на себе цю пухнасту шубу.
Погляньте, муха вже гріється на сонечку, ще млява, неповоротка, але вже пряде
лапками, гладить ними себе по черевцю. Це вона чепуриться.
А по-справжньому сонце почне оживляти все після 21 березня, коли день дорівнює
ночі. А далі дні почнуть збільшуватись, а ночі коротшати... Йде справжня весна,
щоб враз перемогти зиму.
Російська мова
Тема: «Перевірна робота. Аудіювання»
Роботу слід виконати на ОКРЕМОМУ подвійному аркуші. Текст
потрібно прочитати та письмово дати відповіді на тестові завдання.
Аудирование
3 класс
Разделите так, как делили работу
Старый учитель жил
один. Ученики и ученицы его давно выросли, но не забывали своего бывшего
учителя.
Однажды к нему
пришли два мальчика и сказали:
— Наши матери прислали нас помочь вам в
хозяйстве.
Учитель
поблагодарил и попросил мальчиков наполнить водой пустую кадку. Она стояла в
саду. Около неё на скамье были сложены лейки и вёдра. А на дереве висело
игрушечное ведёрко, маленькое и лёгкое, как пёрышко, из него в жаркие дни
учитель пил воду.
Один из мальчиков
выбрал прочное железное ведро, постучал по его дну пальцем и не спеша
направился к колодцу; другой снял с дерева игрушечное ведёрко и побежал за
товарищем.
Много раз мальчики
ходили к колодцу и возвращались назад. Учитель смотрел на них из окна. Над
цветами кружились пчёлы. В саду пахло мёдом. Мальчики весело разговаривали.
Один из них часто останавливался, ставил на землю тяжёлое ведро и вытирал со
лба пот. Другой бежал с ним рядом, расплёскивая воду в игрушечном ведёрке.
Когда кадка была
наполнена, учитель позвал обоих мальчиков, поблагодарил их, потом поставил на
стол большой глиняный кувшин, доверху наполненный мёдом, а рядом с ним гранёный
стакан, также наполненный мёдом.
— Отнесите эти подарки своим матерям,—
сказал учитель.— Пусть каждый из вас возьмёт то, что заслужил.
Но ни один из
мальчиков не протянул руки.
— Мы не можем разделить это,— смущённо
сказали они.
— Разделите это так, как делили работу,—
спокойно сказал учитель.
(222 слова)
(В. Осеева)
___________________________________________________
1. Кому помогали дети?
А) Своей маме.
Б) Старому дедушке.
В) Старому учителю.
2. Что попросили их наполнить водой?
А) Ведро.
Б) Кадку.
В) Колодец.
3. Чем детей отблагодарили за работу?
А) Кувшин с медом.
Б) Стакан с медом.
В) Кувшин и стакан с медом.
4. Какая пословица раскрывает главную
мысль рассказа?
А) Терпение и труд всё перетрут.
Б) По труду и награда.
В) Без труда не вытянешь и рыбку из пруда.
5.
Вспомни и запиши, какая посуда встречается в рассказе.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
6.
Восстанови последовательность событий.
____
Кадка наполнена.
____
Просьба учителя.
____
Вознаграждение за труд.
____
Мальчики носят воду.
____
Помощники старого учителя.
7.
Дай характеристику одному из героев рассказа.
_________________________________________________________
_________________________________________________________
_________________________________________________________
8.
Придумай и запиши свое название к тексту.
__________________________________________________________
Трудове навчання
Тема: «Іграшки на основі циліндра».
Зроби разом із своїми рідними будь яку іграшку на основі
циліндра. Я чекаю на фото.
Як приклад можна зробити такі іграшки.
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
22 квітня (Середа)
Літературне читання
Тема: «Микола Сингаївський
«Вийшов травень з лісу»».
Читати с. 167, вивчити
вірш напам’ять і надіслати мені відео у вайбер.
Українська мова
Тема: «Урок розвитку зв’язного
мовлення».
Перша зупинка: «Загадки про весну» (записати тільки
слова-відгадки)
- Хто знає,що таке усна народна творчість?
– Так, це загадки, прислів’я, приказки, казки, народні прикмети та
свята. Тож почнемо із загадок.
1.
Серед
моря стоїть золота комора.
- Яке воно весняне
сонечко?
2.Ясне сонечко пригріло, розігнало довгі
сни, в рівчаках заклекотіло – вже діждалися
….
3
Ішов
довгов’яз, у землю ув’яз, із землі всіх повитягав. Опишіть травичку
4
Понад
воду стежка, а одначе води не перейдеш.
- Що можна
сказати про веселку?
2. Друга зупинка: «Лист від Весни»
Я – Весна, пресвітла, тепла, ясна, гарна. Я квіти
плекаю, зелену травичку дощиком поливаю, сніг розтопляю, тепле сонце шлю у кожне віконце.
А ще в мене три
сини. Вони допомагають у роботі по своїй добрій охоті.
-
Ви знаєте, як звуть синів Весни?
3.
Третя
зупинка: «Довідкове бюро про народний календар»
Березень у народі називають «соковик», «прощальник»,
«весновій»,
О. С. Пушкін назвав березень «ранок року».
Квітень називають «цвітень», «красавік», «пустун». Це місяць
гомінкої води.
Травень – розмай весни. Народ його називає «провітень»,
«листопук», «росяник»
4.
Гра
«Які професії має Весна?»
Поміркуйте, чому так називають весняні місяці? Яку роботу вони виконують?
5.
Четверта
зупинка: «Я – перша квіточка весни»
-
Які весняні квіти ви
знаєте?
-
СПИСАТИ:Первоцвіти
пристосувалися до цвітіння ранньою весною, бо мають достатній запас поживних
речовин, не бояться холоду. Вони не довго радують наше око. Час цвітіння в них
короткий. Тож не треба його скорочувати – не треба рвати квіти. Хай хоч
ненадовго поселять у наші серця радість.
Математика
Тема: « Знаходження числа за його частиною. Задачі на
знаходження числа за його частиною».
Опрацювати № 1005,1006,1007
Д\З № 1010,1011
Природознавство
Тема: «Для чого потрібне дихання».
Опрацювати
с.155-156.
Виконати с.58 в
робочому зошиті.
Основи
здоров’я
Тема: «Самооцінка характеру».
Виконати с. 61 в
робочому зошиті.
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
21 квітня (Вівторок)
Літературне читання
Тема: «Леся Українка «Уже
весняне сонце припікає»».
Читати с. 166, дати
усно відповіді на питання після вірша.
Українська мова
Тема: «Дієслова синоніми».
Виконай вправи 400,401,402
Математика
Тема: « Знаходження частини від числа. Одиниці
вимірюванню довжини, маси, часу. Розв’язування задач на знаходження частини від
числа».
Опрацювати №
994,995,996,997,998,1000
Д\З № 1002,1003
Природознавство
Тема: «Що корисно їсти».
Опрацювати
с.152-154.
Виконати с.57-58 в
робочому зошиті.
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
17 квітня (П’ятниця)
Я у світі
Тема: «Про права дитини».
Цей ролік
англійською мовою. Тобі буде цікаво його побачити.
Російська мова
Тема: «Складаємо усне висловлювання».
Виконай вправу
299,300,301,302.
Математика
Тема: « Порівняння частин. Побудова кола (круга). Розв’язування
складених задач».
Виконати №
983,984,985,987,989(усно),991.
Вивчити правило на
сторінці 149.
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
16 квітня (Четвер)
Літературне читання
Тема: «Валентина Ткаченко «Квітень»».
Прочитати вірш на
сторінці 165. Чекаю на відео!
Російська мова
Тема: «Обговорюємо властивості діалогу. Записуємо про
свій досвід спілкування».
Виконай вправу
295,296,297.
Д\з вправа 298.
Записати один діалог,в якому ти брав участь.
Трудове навчання
Тема: « Поробки до Великодня».
Наближається Велике свято Великодня. Почаклуй разом з усією
родиною над поробкою до цього свята. Чекаю на фото.
15 квітня (Середа)
Літературне читання
Тема: «Михайло Стельмах «Гуси-лебеді
летять».
Прочитати з 163 по
164 сторінку в підручнику.
Українська мова
Тема: «Спостереження за роллю дієслів у реченнях і
текстах»
Виконай вправу
392,393,394
Математика
Тема: «Поняття «чисельник», «знаменник». Риска дробу як
знак ділення. Розв’язування
складених задач».
С. 147 №973,974,975,976,977,978,979
Д/з №
980,981
Вивчити правило на
сторінці 147.
Природознавство
Тема: «З яких органів складається травнева система».
Опрацюй сторінку
149-151 в підручнику. Дай усно відповіді на запитання від Матінки Природи на сторінці 151.
Основи здоров’я
Тема: «Характер людини».
Опрацювати параграф
25, стор.118-120.
Виконати сторінку
59-60 в робочому зошиті.
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
14 квітня (Вівторок)
Літературне читання
Тема: «Тамара Коломієць «Березень».
Прочитати з 160 по
161 сторінку в підручнику.
Українська мова
Тема: «Загальне поняття про дієслово. Зв'язок дієслова з
іменниками у реченні»
Виконай вправу 388,
389, 390
Д/з вправа 391
(Прочитай, випиши з тексту дієслова і у дужках познач питання на які вони
відповідають)
Вивчи правило та
надішли мені відео у вайбер,а я з великим задоволенням послухаю.
Математика
Тема: «Поняття «частини». Утворення і запис частин.».
С. 142 №952,953,954,956,957,958,959
Д/з №
961,962
Природознавство
Тема: «Для чого потрібні скелет і м’язи».
Опрацюй сторінку
147-148 в підручнику. Дай усно відповіді на запитання від Матінки Природи на сторінці 148.
Якщо у тебе є
можливість роздрукувати, можеш разом з своєю родиною вірізати та зібрати скелет
людини,а фото надіслати мені. Це буде весело!
(Шукай макет скелета на головній сторінці)
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
10 квітня (П’ятниця)
Математика
Тема: «Аналіз контрольної роботи. Вивчені види множення і
ділення. Знаходження значень числових виразів, що містять кілька арифметичних
дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками».
Російська мова
Тема: «Складаємо усне висловлювання за малюнком»
Виконай вправи 265,
266, 267,268,269.
Д\з вправа 270
Я у світі
Тема: «Правила життя в суспільстві».
Опрацюй 25 сторінку
в зошиті.
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
8 квітня (Середа)
Літературне читання
Тема: «Урок узагальнення знань за розділом «Із скарбниці
казкарів світу»».
Ми вже з вами мали чудову можливість познайомитись із чудовими казками
видатних казкарів. Сьогодні, ти можеш знайти в своїй домашній бібліотеці будь-яку казку і
прочитати її своїм рідним. Читати всієї родиною – це дуже цікаво! Мені ти можеш
надіслати уривок із казки яку ти читаєш, а я з великим задоволенням порину
разом з тобою та твоєю родиною у світ чарівної казки. Чекаю від тебе читання
вголос.
Українська мова
Тема: «Урок розвитку зв’язного мовлення»»
― Чи любите ви відгадувати загадки ? Чому ?
― Пригадайте, що таке загадка?
(Загадка розповідає про предмет чи явище
, їхні істотні ознаки , але не називає їх).
― Відгадайте загадки. Запишіть тільки слова-відгадки.
Народився на землі,
Зарум’янивсь на вогні
І з’явився на столі
До борщу тобі й мені.
Мов маленький м’ ячик,
Висить, а не скаче,
Рум’ яне, гладеньке,
На смак солоденьке.
― Як саме ви здогадались , що мова йде про хліб ? Про яблуко?
― Сьогодні на уроці ми будемо вчитися складати загадки, використовуючи згадані
прийоми.
ІV. Робота над темою уроку.
1. Складання
загадок з уособленням:
а) здогадайтеся, що це:
Рум’яний, запашний, пшеничний ___________________________.
Велике, червонобоке, соковите ______________________________.
Солодка, маленька, червоненька ____________________________.
б) загадайте свою загадку, дібравши характерні ознаки до слів:
Яка ? __________________________________________________лисичка.
Який ? ________________________________________________вовк.
Яке ? __________________________________________________кошеня.
в) доповни загадку словами з довідки та відгадай її.
Дуже _____________________ ноги маю,
Ледве їх переставляю,
Сам _____________________ я на зріст,
Замість носа в мене хвіст.
С л о в а для д о в і д к и : товсті, високий.
г) складіть загадку про казкового їжачка , користуючись початком і запитаннями.
Що за звір ? Із голочок
пошив собі піджачок.
___________________________________________________
(Де він гуляє ?)
___________________________________________________
(Що на голочки чіпляє?)
ґ) складіть загаду про півника за поданим планом.
1. Який гребінь має півень ?
2. Де птах походжає ?
3. Коли він всіх будить від сну ?
4. Як співає півень ?
2. Складання загадок, заснованих на порівнянні.
а)допишіть порівняння і відгадайте загадку:
Круглий, як _______________________.
Зелений, як _______________________,
Червоний, як _____________________,
Солодкий, як ______________________.
б)складіть загадку про сніг, використавши порівняння. Для цього пригадайте
яскраві ознаки снігу.
Математика
Тема: «Контрольна робота №7».
Записувати контрольну роботу на ОКРЕМОМУ
подвійному аркуші.
I варіант
1.Математичний диктант.
- Запишіть вирази,
знайдіть їх значення.
1)Частку чисел 8 і 1
збільшити на добуток чисел 10 і 0.
2)Різницю чисел 23 і
18 помножити на 1.
3)Добуток чисел 0 і 9
збільшити в 5 разів.
4)Перший множник 1,
другий — на 19 більше. Знайдіть добуток.
5)Суму чисел 30 і 29
помножити на їх різницю.
6)Частку чисел 7 і 7
збільшити на добуток цих чисел. .
2.Розв'язати задачу.
Три набори фарб коштують 72
грн. Скільки коштують 4 таких набори фарб?
3.Розв'язати приклади.
90 : 5 + 72 : 9 314- 42:3 38 : 2 - 4
615-180 :9 72:3-19 75 : 3 - 2
356 + 58 : 2 432 -
320:8 90 : 6 • 4
4. Розв'язати рівняння.
40 + х = 500
Природознавство
Тема: «Як працює наш організм».
Опрацюй такі
сторінки в підручнику – с. 144-146.
Виконай завдання в
робочому зошиті на с.55-56.
Основи здоров’я
Тема: «Підсумковий урок за розділом «Сам собі рятувальник»».
Продивись відео за
цим посиланням:
Будь активним
учасником розмови, давай відповіді на питання, виконуй всі завдання! Не
лінуйся!
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
7 квітня (Вівторок)
Літературне читання
Тема: «Астрід Ліндгрен «Про Карлсона,що живе на даху»».
Сьогодні ми познайомимось
з чудовою, видатною шведською письменницею, яка дуже любила читати. Про неї ти
можеш дізнатися продивившись відео за посиланням:
Ну як,цікаво? Зараз
ти поринеш в чудовий світ казки прочитавши уривок з казки «Про Карлсона, що
живе на даху» с. 153-156.
Дай усно повні
відповіді на питання після казки на сторінці 156-157.
Українська мова
Тема: «Контрольна робота. Перевірка мовних знань за
темами «Іменник», «Прикметник»»
Записати
контрольну роботу необхідно на ОКРЕМОМУ подвійному аркуші.
Варіант
1
1.Іменники
відповідають на питання…
а)
хто?, що? б) хто?, що робить? в) який, яка?
2.
Іменники, до яких можна додати слова вона,
моя, належать до….
а)
чоловічого роду, б) жіногочого роду, в)
середнього роду
3.
Прикметники змінюються за…
а)
відмінками, родами і числами;
б)
числами і часами;
в)
питаннями, родами.
4.
Познач рядок, у якому всі словосполучення записані правильно.
а)
весняне сонце, рання роса, могутний дуб;
б)
осіння пора, вечірнє небо, обідній час;
в)
вечірня зірка, пізний вечір, осіннє листя.
5.До
поданих іменників добери прикметники.
Осінь
(яка?)___________________________________________
Сон
(який?)___________________________________________
Яблуко
(яке?)_________________________________________
6.
З даного речення випиши словосполучення іменників з прикметниками, визнач їх
рід і число.
На
чорній землі білий хліб родить.
7.
До виділених слів добери протилежні за значенням, запиши утворені словосполучення.
У прикметниках познач закінчення.
Зимовий
ранок –______________________________________
Старі
речі-___________________________________________
8.Зі
словами ласкаві
руки склади і запиши
речення.
Математика
Тема: «Знаходження значень числових виразів, що містять
кілька арифметичних дій одного чи різних ступенів без дужок і з дужками.
Пропорційна залежність величин: загальна місткість, місткість однієї посуди,
кількох посудин».
С. 141 № 943,944,
947,949
Д\з № 950
(обчислити);
№ 951 (скласти і розв’язати
задачу за таблицею).
Природознавство
Тема: «Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про
рослин і тварин».
Виконавши цей тест
ти зрозумієш на скільки добре засвоїв матеріал)
Чекаю на скріншот
екрану!
Бажаю
гарного настрою та міцного здоров’я!!!
6 квітня (Понеділок)
Літературне читання
Тема: «Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос (усно)»
Прочитай уважно
текст і дай усні відповіді на питання після нього. Попроси батьків,щоб вони
зняли на відео твою розповідь та відіслали мені у вайбері.
Дівчинка і Ромашка
Сонячним ранком маленька Дівчинка
вийшла погратися на зеленій галявині. Раптом вона почула: хтось плаче…
Прислухалася. Плач долинав з – під каменя, який лежав у кінці галявини.
Нахилилась Дівчинка до каменя та й питає:
- Хто там, під
каменем, плаче?
- Це я,
Ромашка, - почувся тихий, слабкий голос. – Звільни мене, Дівчинко, гнітить мене
камінь.
Відкинула
Дівчинка камінь і побачила ніжну стеблинку Ромашки.
- Спасибі
торбі, Дівчинко, - сказала Ромашка,
зітхнувши на повні груди. – Ти звільнила мене з – під кам’яного гніту.
- Як же ти
потрапила сюди, під камінь?
- Підманув
мене камінь, - розповіла Ромашка. – Була я маленькою насінинкою. Восени шукала
теплого куточка. Камінь дав мені притулок, обіцяв оберігати від холоду та спеки.
А коли я захотіла побачити сонечок, він ледве не задавив мене. Я хочу бути
твоєю, Дівчинко.
- Гаразд,
будь моєю, - погодилася Дівчинка
Подружилися
дівчинка та Ромашка. Щоранку приходила Дівчинка до Ромашки, і вони разом
зустрічали сонечко.
- Як добре
мені бути твоєю, Дівчинко, - часто говорила Ромашка.
-А коли б ти
виросла в лісі або при дорозі? Якби ти була нічиєю?
- Я б померла
від горя, - тихо сказала Ромашка. – Але я знаю, що нічиїх квітів не буває. Вони
завжди чиїсь. Ось той Маковий Дзвіночок товаришує з Сонечком. А ось та маленька
квіточка Незабудка – подруга Весняного вітру. Ні, квітка не могла жити нічиєю.
(205 слів)
(В. Сухомлинський)
Завдання
для усної перевірки:
1.До якого жанру
належить твір?
2. Хто дійові особи казки?
3. Чому плакала Ромашка?
4. Як вона потрапила під камінь?
5. Як далі склалися стосунки між Дівчинкою і Ромашкою?
6.Чи можуть
рослини або тварини дружити з людиною?
Математика
Тема: «Залежність результатів множення і ділення від
зміни одного з компонентів дії. Складені задачі на 2-4 дії,які є комбінацією
вивчених видів простих задач»
С.138 вивчити
правило, № 924, 925, 926, 927, 928, 929.
Д\з № 931
(порівняти, не виконуючи обчислень);
№ 932 (розв’язати
задачу)
Українська мова
Тема: «Закріплення й узагальнення знань про прикметник.»
Вправа
«Мікрофон» (дати усно
відповіді на питання)
-
На які питання відповідають прикметники?
-
Що вони означають?
-
Який рід мають прикметники?
-
Від чого залежить рід прикметників?
-
Які закінчення мають прикметники жіночого роду?
-
А середнього?
-
Яким членом речення найчастіше виступає прикметник?
3. Каліграфічна хвилинка (записати в зошит)
1)
Загадка. Тане сніжок.
Оживає лужок.
День прибуває.
Коли це буває?
(Навесні)
Записати
в зошит використовуючи прикметник,який найбільш підходить.
Ось
на проталинці з’явився (тонкий, ніжний, тендітний) пролісок. Його (ніжна,
велика, маленька, біла, запашна) голівка схилилася донизу. А поряд незабаром
виростуть такі самі (сумні, веселі, ніжні, білі, скромні) провісники весни. Це
означає, що настала (радісна, сонячна, справжня) весна.
3 квітня (П’ятниця)
Математика
Тема: «Вивчені випадки ділення на двоцифрове число.
Побудова прямокутника за допомогою креслярських інструментів.»
С.137 №915, 919,
921
Я у світі
Тема: «Славетні
українці»
Опрацювати
с.104-105
2 квітня (четвер)
Літературне читання
Тема: «Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»»
Прочитай своїм
рідним цікаву казку с.146-152
Російська мова
Тема: «Вживання синонімів. Шукаємо в тексті вже відоме та
нове».
С.136 Вправа 271,272
(усно), 274 (письмово), 276 (усно)
Д/з вправа 278 –
весь текст записувати не потрібно. Записати потрібно тільки речення в якому
вживається звертання.
Трудове навчання
Тема: «Одяг і взуття.»
Допоможи матусі поскладати
речі в шафі, привести взуття до належного стану.
Бажаю
гарного дня та здоров’я!!!
1 квітня (середа)
Українська мова
Тема: «Вправи на засвоєння різних форм прикметників у
сполученні з іменниками»
— Спишіть текст.
Визначте у тексті прикметники, що стоять у множині.
Найвищі ссавці на Землі — жирафи. На голові
2–4 ріжки. Передні ноги такі високі, а шия така довга, що жирафа змушена
незграбно нахилятися, широко розставивши ноги, щоб напитися води.
— До поданих прикметників доберіть іменники та запишіть у зошит.
Ситий — ... (вовк, чоловік...)
Солодкий — ... (мед, пиріг, ...)
Старий — ... (сад, дідусь, ...)
Хороший — ... (хлопчик, день, ...)
Гучний — ... (голос, крик, ...)
Дзвінкий — ... (спів, сміх, ...)
— Утворіть з виділених слів однокореневі
прикметники. Запишіть словосполучення. Виділіть закінчення прикметників.
Порівняйте їх із закінченням запитання. Який висновок ви зробили?
Варення із вишні — варення (яке?)
вишневе
Кисіль із малини — ...
Стрічка із шовку — ...
Каша із пшона — ...
Плаття із шерсті — ...
Літературне читання
Тема: «Брати Якоб
і Вільгельм Грімм «Шипшинка»»
Прочитай ще раз
казку «Шипшинка» та перекажи її своїм рідним, або зроби запис переказу та
перешли мені цей запис у вайбері. Я з великим задоволення прослухаю її в твоєму
виконанні.
Математика
Тема: «Ділення на
двоцифрове число способом послідовного ділення. Задачі на знаходження
четвертого пропорційного».
Виконати номери в
підручнику: №905, 906, 907, 908, 909,910 на сторінці 136
Д/з № 912(знайти
частку способом послідовного ділення)
№913 (розв’язати
задачу)
Основи здоров’я
Тема: «Сам собі рятувальник».
Опрацюй параграф в
підручнику 24 (сторінка 112-116) та виконай завдання в робочому зошиті с.56-58
Природознавство
Тема: «Ознайомлення з різноманіттям рослинного і
тваринного світу рідного краю».
Бажаю гарного настрою
та не забувайте сьогодні привітати своїх рідних із святом сміху!
31 березня (вівторок)
Літературне читання
Тема: «Вступ до розділу «Із скарбниці казкарів світу».
Брати Якоб та Вільгельм Грімм «Шипшинка»»
Читати та
переказувати с.141-146.
Якщо ти перейдеш за
цим посиланням, то ти почуєш як цю казку читають твої однолітки.
Українська мова
Тема: «Спостереження за роллю прикметників у загадках.
Закріплення вивченого»
Ти можеш пройти цей
цікавий тест та скріншот екрану надіслати мені. Буду чекати!
Математика
Тема: «Ділення на двоцифрове число способом послідовного
ділення (64:16). Задачі на ділення суми на число».
Виконати №894, 895,896,897,898,899.
Д/з №902 (знайти
частку способом послідовного ділення)
№ 903 (розв’язати
задачу).
Природознавство
Тема: «Запитаємо у Матінки природи: які легенди про
рослин і тварин склали наші пращури».
Прочитати в
підручнику с. 137-138.
Знайди, прочитай
або пере скажи своїм рідним легенди й казки про природу.
Ось одна з таких
легенд. Тобі буде цікаво її прослухати!
Бажаю Вам гарного
дня та здоров’я!
30.03.2020
Літературне читання
Тема." Підсумковий урок за розділом "Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості".
с. 140, дати відповіді на питання.
Українська мова
Тема. "Вживання прикметників в прямому і переносному значенні".
Перейти за посиланням та виконати тестові завдання з теми. Скріншот екрану надіслати мені у вайбер або на електрону пошту tatyanakrutogolova@gmail.com
Математика
Тема. "Правило ділення числа на добуток двох чисел. Складені задачі на 2-4дії."
с. 134 №885,886,887,888,889,890,891.
Д\з №892 обчислити способом послідовного ділення. №893 розв'язати задачу.
Мистецтво
Любі дітки! Цікаві тести з математики чекають на вас тут
https://naurok.com.ua/test/matematika-2-klas-mnozhennya-dilennya-na-2-3-4-71045.html?fbclid=IwAR2YA8svmr5rF29AWHd-_mwe-Ow4hnNddce2PzPsJRHqD93SUTVmAzzRuRA
Отримані результати чекаю у Вайбері.
Шановні батьки! Цікаві завдання та відеоуроки ви можете знайти за такими посиланнями:
20.03.2020
Математика
с. 128 №838-845, д/з №846(виконати ділення способом добору),№847 (розв'язати задачу)
Я у світі
"Природні скарби України. Господарська діяльність у деяких містах України".
Російська мова
с.133-135, д/з вправа 270 (вивчити лічилку та записати з пам'яті її в зошит)
19.03.2020
Літературне читання
с. 140 дати відповіді на запитання та перевірити свої досягнення з теми"Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості".
Російська мова
с. 131-133, д/з вправа 264, записати слова в алфавітному порядку та вставити пропущені літери (письмово).
Трудове навчання
Аплікація з відрізків ниток.
Малюнок можна обрати за бажанням.
Шановні батьки та дітки! Бажаю гарного настрою та здоров'я)
18.03.2020
Українська мова
Вправа 374-377, д/з вправа 378, скласти усно казку про двох хвальків.
Літературне читання
с. 138-139, виразно читати. Візьміть участь у проекті "На шляхудо Тараса Шевченка", знайди цікаву інформацію про нього(5-7 речень)
Математика
с. 127 №828-835, д/з № 836(обчислити), 837 (розв'язати задачу)
Природознавство
"Для чого створюють заповідники", с. 135-136 читати,переказувати. Скласти усно план дій "Як можна оберігати природу на нашій планеті".
Проект
„НАША УКРАЇНА” прочитати.
Дніпро.
Найбільшою річкою
України є Дніпро , давні назви - Борисфен, Славутич. Це третя за площею річка в Європі . Довжина річки – 2200 км
. Дніпро
впадає в Чорне море.
Чорне море
Чорне море омиває береги України, Грузії, Румунії,
Болгарії, Туреччини.
У Чорному морі
живе понад 660 видів рослин.
Тваринний світ Чорного
моря теж різноманітний. Тут живе понад 180 видів риб, є дельфіни .
Неоціненною є здатність Чорного моря зміцнювати і поліпшувати
здоров'я людей. Тепле і лагідне море,
приваблює до себе тисячі відпочиваючих.
Карпати.
Українські Карпати простягаються із заходу на схід більш ніж на 250 км. Найвища вершина
Українських Карпат – гора Говерла . Ці гори
називають ще лісистими. Багаті Карпати корисними копалинами: нафтою, природним
газом.
Місто Київ
Київ —
столиця нашої Батьківщини, України, названий так на честь князя Кия.
Існує легенда, що Київ заснований трьома братами: Києм, Щеком і Хоривом та
сестрою Либіддю .
Сьогодні Київ — це велике українське
місто, У ньому є різні дороги; річковий порт; міжнародний аеропорт в
Борисполі, діє метрополітен.
КИЇВ
Наша столиця — велике місто, в якому є безліч вулиць, скверів, будинків,
площ, музеїв, театрів, шкіл, університетів, лікарень, магазинів. У Києві життя
стрімке і непередбачуване, але, якщо хочеться тиші, можна прогулятися в парку,
сквері, помилуватися знаменитими київськими каштанами, подивитися на пам'ятники
Т. Г. Шевченку, Богдану Хмельницькому, або Золоті Ворота.
Ми пишаємося цим красивим і величним містом. І з упевненістю вважаємо, що Київ
— місто незвичайне. Найвідомішими місцями Києва є центральна вулиця міста
Хрещатик і Андріївський Узвіз. На них завжди багато туристів, які фотографують,
купляють сувеніри, або просто балакають з жителями столиці. І їм є що
розповісти про рідне місто!
Особлива гордість киян-це головна вулиця Києва —
Хрещатик. її довжина — 1,2 км, напрям — з півночі на південь.
Київ справедливо називають одним з найзеленіших міст миру (а колись він
вважався найзеленішим), І це недаремно. Отже ліси, паркі і сади складає більше
половини його площі. На території міста знаходяться два ботанічні сади. А
знамениті київські каштани, які розкішно квітнуть в травні, а іноді і двічі в
рік: навесні і осінню, стали одним з символів міста.
Літературне читання
Українська мова
Дом.завдання: Виконати вправу 325 на сторінці 135.
Математика
Дом. Завдання
№695, розв'язати задачу.
Природознавство
Літературне читання.
Контрольна робота № 6. Навичка читання мовчки (письмово)
Чому рипить сніжок?
А й справді, чому рипить сніжок?
Не знаєте? То я вам розповім.
Якось ішов лісом Дід Мороз.
Нечутно, по м’якому, наче вата, сніжку. Стомився. Присів на пеньок, а мішок з
гостинцями поруч поклав. Довгу бороду гребінцем розчесав. Дивиться, аж під
ялинкою зайчик сидить і плаче. Дідусеві жаль стало зайчика. Підійшов до нього
та й питає: «Чому це ти, буханчику, плачеш?» а той, схлипуючи, відповідає:
«Заблукав, додому ніяк не втраплю!»
Здивувався дідусь: отакої, заєць
– і раптом заблукав у лісі. Як же те могло статися? Все ще схлипуючи,
куцохвостий розповів старому свою пригоду.
Уранці він гуляв з братиками та
сестричками на галявині. Їм було весело, так добре стрибати з розгону в снігові
кучугури, що й незчулися, як мисливець підійшов. Пролунав постріл. Зайчата
кинулися тікати. Найдалі, в лісову гущавину, забіг той зайчик, якого й зустрів
Дід Мороз…
Добрий дідусь заспокоїв малюка, і
вони разом швидко знайшли стежину до заячої хати. А там уже зібралися його
братики і сестрички. Всі живі та здорові. Мама з татом уже ходили шукати свого
найменшенького. Шукали, шукали та вже й зневірилися, що він живий. Ото радощів
було, коли побачили свого синочка та ще й з Дідом Морозом!
Дідусь привітав усю заячу родину
з Новим роком, гостинці роздав: кожному по великій соковитій морквині. А на
прощання, погладжуючи довгу бороду, сказав: «Я зроблю так, що сніжок рипітиме.
Щоб ви, зайці, чули, коли хтось буде до вас підкрадатися».
Як сказав, так і сталося: відтоді
сніжок рипить, тобто попереджає зайців та інших беззахисних звірів про
небезпеку. Ось так: рип-рип, хтось іде, пильнуй! (Василь Струтинський)
1 варіант
1. До якого жанру належить прочитаний твір?
А казка
Б вірш
В оповідання
2. Чому зайчик заблукав у лісі?
А хотів знайти Діда Мороза
Б втікав від мисливця
В шукав поживу
3. Хто повернув зайчика додому?
А лісник
Б мисливець
В Дід Мороз
4. Чому рипить сніжок?
А вітає звірів з приходом зими
Б попереджає звірів про небезпеку
В радує звірів красивим звуком
5. Запиши відповідь на запитання одним словом.
Що Дід Мороз ніс у мішку?____________________
Чому зайчик плакав під ялинкою?_______________
Коли зайченята гуляли на галявині?_____________
Які гостинці роздав Дід Мороз зайчикам?_________
6. Випиши з тексту 4 слова, якими автор замінює в тексті
слово «зайчик».
2 варіант
1. Де Дід Мороз зустрів зайчика?
А під кущем
Б під ялинкою
В біля пенька
2. Чому зайчик плакав?
А хотів їсти
Б заблукав
В змерз
3. Хто налякав зайчика?
А мисливець
Б Дід Мороз
В вовк
4. Що Дід Мороз роздав зайчикам?
А моркву
Б капусту
В цукерки
5. Запиши відповідь на запитання одним словом.
Чому Дід Мороз сів на пеньок?____________________
Чим Дід Мороз розчесав довгу бороду?_______________
Кого Дід Мороз врятував у лісі?_____________
Що зайчик робив під ялинкою?_________
6. Заповни таблицю.
Назва твору
|
__________________________________
|
Автор твору
|
__________________________________
|
Жанр твору
|
__________________________________
|
Герої твору
|
__________________________________
|
Українська мова
Урок розвитку зв'язного мовлення
Робота з мовним матеріалом.
1. Загадка.
Ніжна зірка сніжно-біла
на рукав згори злетіла.
Поки ніс її сюди —
стала краплею води. (Сніжинка)
2. Бесіда.
— Чому ви вважаєте, що це сніжинка?
— А коли ви вперше цього року побачили сніг, сніжинки?
— Який настрій був у вас? Чому?
— Що нагадував політ сніжинок?
— А де ж поділася сніжинка?
— Чому вона розтанула?
Порівняння художнього та наукового текстів.
а) — А ось Ліна Костенко — відома поетеса — уявила собі це так.
Сидить пряля та й пряде —
сніг іде-іде-іде —
нитка рветься де-не-де,
а вона пряде й пряде.
Вже напряла хуртовин
на шапки для верховин,
на сувої полотна,
на завіску для вікна,
на хустину й укривало
мало-мало-мало-мало...
Сніг іде-іде-іде,
а вона пряде й пряде.
— Який це текст? (Текст-опис, а опис — художній.)
— Чому? (Зима зображається як жива істота, порівнюється з прялею, сніг іде (з переносним значенням), зима пряде нитки і т. п.)
б) — А ось у книжці з природознавства ми зустрічаємо такий опис зими.
Зима — це пора року. Характеризується короткими днями і довгими ночами, сильними морозами, холодними хуртовинами, завірюхами. Вода в річках та ставках замерзає. Земля укрита білим снігом. Дерева стоять без листяного покрову, лиш ялинка залишається зеленою. Окремі пташки полетіли в теплі краї, а зимуючі переселяються ближче до людських жител в пошуках їжі.
— Який це текст-опис? (Науково-популярний.)
— Чому? (Вказуються конкретні ознаки зими.)
в) Висновок.
— Отже, добір слів, речень зумовлюється темою та основною думкою тексту. Ми практично переконуємося, що в діловому тексті переважають слова, речення, які конкретизують іменники, передають наукову інформацію, а в художньому — вони слугують засобом образності, створюють художні образи.
г) Завдання.
Прочитати наведені тексти. Визначити тип кожного з них. Довести свої міркування. (Текст-розповідь, текст-опис, текст-міркування.)
Математика
Комментарии
Отправить комментарий